Menu

stasibanner

Τι μπορεί να συναντήσει κανείς ανοίγοντας την πόρτα του μηχανοστασίου του κολυμβητηρίου Ν. Πέρκιζας;

Το τελευταίο διάστημα μία μεγάλη προσπάθεια γίνεται για να εξασφαλιστεί ότι το σύνολο των απαραίτητων εγγράφων και εργασιών θα υπάρξουν, προκειμένου το αθλητικό κέντρο να αδειοδοτηθεί κανονικά με φιλάθλους  στις κερκίδες και για το σύνολο των δραστηριοτήτων και των εγκαταστάσεων που αυτό περιλαμβάνει.

Διαβάστε περισσότερα...

Για την ανοιχτή οδό Φραγκοκλησσιάς....

Την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου με πρωτοβουλία του δήμου Χαλανδρίου άνοιξε για χρήση για τα οχήματα και τους κατοίκους μιας ευρύτερης περιοχής   η οδός Φραγκοκκλησιάς  που συνδέει την Λ. Πεντέλης του Δήμου Χαλανδρίου με την υφιστάμενη οδό Φραγκοκκλησιάς του Δήμου Αμαρουσίου (μήκους 210 μέτρων). 

Διαβάστε περισσότερα...

Αποκλειστικό: ο έτοιμος χώρος που θα μεταφερθούν οι τσιγγάνοι (από το Χαλάνδρι στο πουθενά)

Το παρακάτω κείμενο είναι αφιερωμένο σε όλους αυτούς που ψήφισαν και υποστήριξαν την μεταφορά των τσιγγάνων του Χαλανδρίου στην Αμερικάνικη βάση τους όρους Πατέρα ή σε ότι τέλος πάντων έχει μείνει από αυτή.

Διαβάστε περισσότερα...

Τελικά ...μας ψεκάζουν

Όταν σε προηγούμενη ανάρτησή μας παραδεχθήκαμε ότι πράγματι «μας ψεκάζουν» λόγω των απίστευτων ασυναρτησιών που λέγονται και γράφονται κατά καιρούς (από τον πρωθυπουργό μέχρι και κάποιους  τοπικούς παράγοντες της πόλης μας), δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πόσο γρήγορα θα (ξανα) επαληθευόμασταν. Αναγκαζόμαστε λοιπόν να κάνουμε αναφορά  στο (ανυπόγραφο) ρεπορτάζ του μπλογκ «Στην Πλατεία» από την ορκωμοσία της νέας διοίκησης του δήμου.

Διαβάστε περισσότερα...

Το κοινωνικό και πολιτικό προφίλ του συνδυασμού «Αντίσταση με τους Πολίτες του Χαλανδρίου»

Πολύ ενδιαφέρον παρουσιάζει μια πιο διεξοδική ματιά στα κοινωνικά και πολιτικά χαρακτηριστικά των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της παράταξης «Αντίσταση με τους Πολίτες του Χαλανδρίου». Κι αυτό γιατί διαπιστώνουμε μια μεγάλη ποικιλία επαγγελμάτων ηλικιών, εκπαίδευσης αλλά και πολιτικής προέλευσης.
Διαβάστε περισσότερα...

Μερικές σκέψεις για το εμπορικό κέντρο του Χαλανδρίου…

Οι επιπτώσεις των πρόσφατων οικονομικών μέτρων στην αγοραστική ικανότητα των κοινωνικών στρωμάτων που παραδοσιακά αποτελούσαν το καταναλωτικό κοινό του κέντρου της πόλης ,είναι το τελευταίο αλλά δυστυχώς όχι και το έσχατο επεισόδιο απαξίωσης του ιστορικού και εμπορικού κέντρου που σηματοδότησε με πολλαπλό τρόπο την ανάπτυξη της πόλης την τελευταία 25 ετία.
Διαβάστε περισσότερα...

Tι (άσχημο) νέο φέρνει το ΕΣΠΑ για τους παιδικούς σταθμούς

Όριο εισοδήματος για την συμμετοχή στο πρόγραμμα αποτελεί πλέον το εισόδημα των 40.000 €. Το όριο αυτό δεν χρειάζεται καθώς το σύστημα μοριοδότησης δίνει πολλά μόρια στα χαμηλά εισοδήματα με αποτέλεσμα ούτως ή άλλως τα υψηλά να κόβονται. Γιατί λοιπόν να στερείς την δυνατότητα από κάποιον να συμμετάσχει ; Και πάλι όμως θα μπορούσε κανείς να το αποδεχτεί ως τμήμα εξορθολογισμού της επιλογής με βάση την περυσινή εμπειρία  - κάτι που πολλές φορές έχει επισημανθεί σαν ανάγκη.Όμως μας δουλεύουν κανονικά καθώς τα εισοδήματα που θα καταχωρηθούν είναι αυτά του 2010!!!. (μην παιδεύεστε βάλτε του 2009) Δηλαδή με εισοδήματα που δεν περιλαμβάνουν τις μειώσεις των κατώτατων μισθών, την εξαφάνιση του αφορολόγητου, την βύθιση του 13ου – 14ου στον ιδιωτικό τομέα, θα κριθούν όλες οι οικογένειες ανεξάρτητα αν κάποια έχει 1 ή 5 παιδιά. Με πρόχειρους υπολογισμούς ένα εισόδημα 42.000€ του 2010 έχει γίνει άνετα σήμερα 32.000€ προ φόρων γιατί μετά φόρων πάει στο 28.000 € επίσης άνετα. Αυτή η οικογένεια δεν μπορεί να μετέχει στο πρόγραμμα. Εύγε τέτοια θαύματα μόνο στην Ελλάδα του μνημονίου συμβαίνουν.

Διαβάστε περισσότερα...

Για την Ελευθέρα Πεντέλης-Πλακεντίας

Η πρόσφατη νεκρανάσταση των σχεδίων για την κατασκευή της νέας λεωφόρου Πεντέλης –Πλακεντίας στο Χαλάνδρι αποτελεί τη χαριστική βολή στον οικιστικό ιστό της πόλης, σηματοδοτεί την οριστική διχοτόμησή της και την επισφράγιση της αλλαγής της σε υπερτοπικό εμπορικό κέντρο με χρήσεις γραφείων. Οι εμπνευστές του νέου Μανχάταν που σχεδιάζεται κατά μήκος του νέου άξονα έχουν σαφή στόχο την κερδοσκοπία επί της γης,  σε βάρος των δημοτών και της ποιότητας ζωής των κατοίκων της πόλης. 
Διαβάστε περισσότερα...